V.Paškevičius apie dvyliktą greičio ruožą: „Organizatoriai keliose vietose gal juokavo, gal suklydo“
„Martin Macik team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.
Dvi dienas trukęs maratoninis greičio ruožas baigėsi, dalyviams primindamas apie tai, kad iki šių metų lenktynių finišo liko vos du greičio ruožai. „Empty Quarter“ dykumoje dvi dienas praleidę ir be mechanikų pagalbos suktis turėję dalyviai neslėpė, kad maratonas pareikalavo jėgų ir technikos kantrybės. Sunkvežimių įskaitoje lenktyniaujanti „Constra Racing“ komanda dvyliktąjį greičio ruožą baigė vienuoliktoje pozicijoje.
Komandos vairuotojas Vaidotas Paškevičius sakė, kad važiuoti sunkvežimiu, kuriame yra neišsprendžiamų techninių problemų, yra labai sunku. Ekipažas tai ypač pajuto kopų masyvuose, kur reikėjo maksimalios galios, o tokia „Constra Racing“ sunkvežimis šiemet nepasižymi jau nuo pat lenktynių pradžios.
Tačiau jei negali pakeisti situacijos, reikia pakeisti požiūrį. Tokiu moto besivadovaujantis Vaidotas Paškevičius sakė, kad komanda ieškojo būdų, kaip įveikti smėlynus jiems kuo parankesniu būdu ir tai padaryti pavyko gana sėkmingai.
„Antra maratoninė diena buvo dar sudėtingesnė nei pirmoji. Turėjome dar sunkesnių kopų. Teko kartais pavargti, kol į jas užvažiuodavome. Organizatoriai keliose vietose gal juokavo, gal suklydo, bet kai kurios lengvos kopos buvo išties sudėtingos, o kitas, pažymėtas kaip sudėtingas, įveikdavome be didesnių pastangų. O sunkvežimis kaip neveikia, taip neveikia. Galima sakyti, kad važiuojame turistų režimu. Naudojame iki pusės akceleratoriaus, nes kitaip išsijunginėja cilindrai“, - sakė Vaidotas Paškevičius.
Nepaisant techninių problemų lietuviams šiandien vėl pavyko važiuoti kartu su komandos draugu iš Čekijos Tomu Vratny. Abu ekipažai ir finišavo vienas greta kito. Tokia taktika padėjo išvengti ir laiko sugaišimo įklimpus, nes ekipažai padėjo vieni kitiems. Du kartus buvo įstrigę čekai, viena sykį tokį „malonumą“ teko patirti ir lietuviams.
„Gavome tikrai daug patirties. Reikėjo ieškoti trajektorijų kopose, kad pakiltume į tašką, kurį reikia pasiekti. Labai norėjome išmėginti save „Empty Quarter“ dykumoje ir tai pavyko. Aišku, su mechanine pavarų dėžę gana sunku, reikia junginėti pavaras važiuojant į kopą. Džiaugiamės, kad esame finiše. Liko dar dvi dienos. Jei mechanikai dar sutvarkys sunkvežimį, kad jis važiuotų be problemų, norėtume dar kokią vieną dieną pavažiuoti maksimaliai. Jeigu to padaryti nepavyks, važiuosime saugodami komandos draugus ir jiems padėdami, nes T.Vratny turi šansų išlikti sunkvežimių įskaitos dešimtuke“, - sakė Vaidotas Paškevičius.
Kol kas geriausias šiemet „Constra Racing“ rezultatas – penktoji vieta etape. Praėjusiais metais ekipažas Dakaro ralį baigė dvyliktoje vietoje. Šiemet lietuviai gali tikėtis vietos nebent dvidešimtuke.
Daugiau informacijos apie „Constra Racing“ ekipos pasirodymą 2023-iųjų metų Dakare galima rasti komandos „Facebook“ puslapyje.
Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.