V.Paškevičius: „Kabinoje jautėmės tarsi bokso ringe“
„Martin Macik team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.
Praleidę šeštąjį Dakaro ralio etapą ir pašalinę sunkvežimio technines problemas „Constra Racing“ komandos nariai sugrįžo į lenktynes. Nors ekipa yra pakeitusi taktiką iš atakavimo į konservatyvią, tačiau jiems pavyko septintame etape pasiekti dešimtą vietą ir neparvežti darbo mechanikams, kurie po šios dienos sunkvežimio revizijai turės tik dvi valandas.
„Constra Racing“ 7-ajame Dakaro greičio ruože (01.07) 6 nuotr.
Vaidotas Paškevičius sakė, kad po kelių nesėkmingų greičio ruožų komanda nusprendė pakeisti taktiką. Kadangi važiuojant maksimaliu tempu ir kovojant dėl rezultato ekipažą keletą kartų sustabdė techninės problemos, lietuviai lenktynes tęs važiuodami atsargiau ir ne pilnu pajėgumu. Šitaip jie galės būti ramesni dėl apkrovų savo „Tatra“ sunkvežimiui, o reikalui esant visuomet bus pasiruošę padėti dėl rezultatų vis dar kovojantiems savo draugams ar ištiesti pagalbos ranką kitiems lietuviams.
„Kol kas važiuojame konservatyviai ir bandome tausoti techniką. Jei matysime, kad viskas su sunkvežimiu gerai, lenktynių pabaigoje dar kokį vieną, kitą kartą pabandysime „pagazuoti“ stipriau. Kasdien tikrai nesiplėšysime, nes kai dedi tiek pastangų dėl rezultato, o tuomet neatlaiko sunkvežimis, tiesiog svyra rankos. Važiuosime ramiai ir su ta mintimi, kad padėsime į bėdą patekusiems pažįstamiems ar savo tautiečiams. Mūsų komandos narys Tomas Vratny kol kas yra vienuoliktoje vietoje, tad turime jį pasaugoti ir jam pagelbėti. Vakar jis buvo apsivertęs ant šono ir prarado apie valandą. Taigi, taktika kol kas tokia. Kaupiame patirtį, važiuojame ramiau, saugome kolegas, o vėliau dar pabandysime pavažiuoti ir maksimaliai“, - mintimis dalijosi Vaidotas Paškevičius.
Vaidotas Paškevičius po finišo sakė, kad 333 kilometrų ilgio septintasis greičio ruožas šiandien jiems neprailgo. Nors pasitaikė ir labai sudėtingų kopų, tačiau jos buvo šlapios ir tai gerokai palengvino užduotį trijulei. Lenktynininkas pridūrė, kad po praėjusiais metais įgytos patirties, šiemet ekipažas trasoje jaučiasi kur kas geriau ir dirba daug sklandžiau, nes daugeliu atvejų žino, ko tikėtis.
„Turėjome kopų ir labai daug duobių, nes startavome gana vėlai, iš galo. Greitėjimo zonose po posūkių buvo išmuštos labai didelės provežės, labai kratė į šonus. Jautėmės tarsi būtume bokso ringe ir mus kažkas nuolat boksuotų. Tačiau neveltui tai yra Dakaras – sunkiausios pasaulyje varžybos.
Čia negalima tikėtis atvažiuoti ir lengvai tuos kelis tūkstančius kilometrų įveikti. Su navigacinėmis užduotimis šiandien tvarkėmės labai gerai, šturmanas Slavomiras nepadarė nė vienos klaidos. Surinkome visus kelio taškus, nereikėjo niekur apsisukti ir grįžti, kad juos paimtume“, - sakė Vaidotas Paškevičius.
Po šio greičio ruožo komanda daug laiko sunkvežimio revizijai ir remontui neturės, kadangi organizatoriai septintą ir aštuntą greičio ruožus nusprendė paversti maratoninais ir po šios dienos mechanikai galės darbuotis vos pora valandų. Vėliau visi Dakaro dalyviai savo techniką turės pastatyti į uždarą parką ir ryte startuos aštuntame greičio ruože.
Daugiau informacijos apie ekipos pasirodymą 2023-iųjų metų Dakare galima rasti komandos „Facebook“ puslapyje.
Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.