I.Bražiūnas džiaugėsi testais prieš Dakarą: „Tiek „bagiukas“, tiek mes numetę po 10 proc. svorio“
„Mediafon Team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.
Nors tikrasis Dakaro ralio startas tik rytoj, tačiau neoficialiai visas veiksmas jau prasidėjęs. Didžiausių pasaulio lenktynių stovykla ūžia nuo įvairiausios technikos, dalyviai šias dvi dienas turėjo ką veikti - jų laukė techninės ir administracinės apžiūros, lenktyninės technikos testai bei kiti darbai, jog viskas būtų pilnai paruošta svarbiausiam metų startui.
„Mediafon Team“ Dakare 8 nuotr.
„Puikiai mums šiandien sekėsi testai. Tiek bagiukas, tiek mes - nusimetę po 10 proc. svorio, lekiam puikiai, važiuoklė veikia puikia“. – po pirmosios dienos testų kalbėjo Irmantas Bražiūnas, Mediafon komandos navigatorius.
Daugeliui lenktynininkų sudėtingiausias pasaulio ralis yra ir pačios laukiamiausios, ir svarbiausios sezono varžybos, todėl nenuostabu, jog absoliučiai visos komandos nori būti pilnai įsitikinusios dėl sklandžios lenktynių eigos, todėl šiais metais organizatoriai davė užtektinai laiko - net dvi dienas.
„Šiandien antrą dieną testuojamės. Vis dar kokį diržą atleidžiam, pritempiam, prisukam ir taip toliau. Šiandien turėjom visus klausimus išspręsti, kad rytoj gerai pradėtumėm važiuoti. Esame patenkinti, viskas super“, – nekantraudamas pasakojo Tomas Jančys.
2023 m. Dakaro ralio dalyviams per 15 dienų teks įveikti 8528 km, iš jų net 4604 km sudėtingų greičio ruožų, kurie drieksis nuo rytinės iki vakarinės Saudo Arabijos pakrančių. Oficiali pirmoji ralio diena prasideda gruodžio 31 dieną, kurios metu dalyviams reikės įveikti trumpą, vos 13 km, prologą. Būtent pagal jo rezultatus lenktynininkai bus išrikiuoti pirmojo starto pozicijose sausio 1 d.
Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.