Pasibaigęs. 02-15 19:25
KMT
Žalgiris
79
7bet-Lietkabelis
56
Pasibaigęs. 02-16 15:15
KMT
Wolves
91
7bet-Lietkabelis
100
Pasibaigęs. 02-16 18:10
KMT
Neptūnas
89
Žalgiris
91
Pasibaigęs. 02-18 22:00
UEFA Čempionų lyga
Bayern
1
Celtic
1
Pasibaigęs. 02-19 19:45
UEFA Čempionų lyga
Borussia
0
Sporting
0
Pasibaigęs. 02-19 22:00
UEFA Čempionų lyga
PSG
7
Brest
0
Pasibaigęs. 02-19 22:00
UEFA Čempionų lyga
Real
3
Manchester City
1
Pasibaigęs. 02-21 02:30
NBA
Knicks
113
Bulls
111
Pasibaigęs. Vakar 02:00
NBA
Wizards
101
Bucks
104
Pasibaigęs. Vakar 05:00
NBA
Kings
108
Golden State Warriors
132
GYVAI. II kėlinys, 5 min.
NBA
Bulls
41
Suns
37
Rytoj, 01:00
NBA
Magic
-
Wizards
-
02-25, 02:00
NBA
76ers
-
Bulls
-
02-25, 02:00
NBA
Wizards
-
Nets
-
02-25, 05:00
NBA
Kings
-
Hornets
-
02-27, 02:00
NBA
Wizards
-
Trail Blazers
-
02-27, 03:00
NBA
Bulls
-
Clippers
-
02-27, 04:00
NBA
Jazz
-
Kings
-
02-27, 21:00
Eurolyga
Crvena zvezda
-
Žalgiris
-
03-01, 03:00
NBA
Bulls
-
Raptors
-
03-01, 16:50
LKL
Rytas
-
Nevėžis-Optibet
-
03-01, 19:00
LKL
M Basket
-
Šiauliai
-
03-02, 01:00
NBA
Hornets
-
Wizards
-
03-02, 03:00
NBA
Rockets
-
Kings
-
03-02, 16:50
LKL
Žalgiris
-
Uniclub Casino-Juventus
-
03-02, 16:50
LKL
Neptūnas
-
7bet-Lietkabelis
-
03-02, 19:00
LKL
CBet
-
Wolves
-
03-03, 00:00
NBA
Pacers
-
Bulls
-
03-04, 02:30
NBA
Heat
-
Wizards
-
03-04, 03:30
NBA
Mavericks
-
Kings
-
03-04, 19:00
Europos taurė
Wolves
-
U-Banca Transilvania
-
03-05, 03:00
NBA
Bulls
-
Cavaliers
-
03-05, 18:30
LKL
Šiauliai
-
Wolves
-
03-05, 19:30
Čempionų lyga
Rytas
-
Manisa
-
03-06, 02:00
NBA
Wizards
-
Jazz
-
03-06, 04:00
NBA
Nuggets
-
Kings
-
03-06, 18:30
LKL
Nevėžis-Optibet
-
Neptūnas
-
03-06, 21:30
Eurolyga
Baskonia
-
Žalgiris
-
03-07, 02:00
NBA
Magic
-
Bulls
-

B.Vanagas įvertino naująjį „Toyota Hilux“: „Automobilio galas nekyla prie įvairių tramplynų kaip pernai“

„MM Photo“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

„MM Photo“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

 Penktadienį, likus porai dienų iki Dakaro starto, „TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ komanda pirmąjį pusdienį praleido privačiose treniruotėse. Automobilio efektyvumą Saudo Arabijos trasose ištestavęs Benediktas Vanagas teigia, kad naujasis modelis, palyginti su senuoju, yra ir paklusnesnis, ir turintis daugiau pagreitėjimo.

„Nors Lietuvoje neturėjome pakankamai testų, bet penktadienį pirmos dienos pusėje išsitestavome automobilį drauge su „TOYOTA GAZOO Racing“ komanda. Testai vyko 17 km ilgio greičio ruože, per dieną įveikėme apie 130 km“, – pasakojo B. Vanagas.

„Nors pats automobilis yra labai panašus į ankstesnįjį, bet dėl turbininio variklio efektyvumo jaučiasi, kad automobilis greitėja daug sparčiau“, – po testų sakė komandos pilotas. Pats didžiausias „Toyota Hilux GR DKR“ pokytis yra naujasis variklis. Tai 3,5 litro V formos šešių cilindrų variklis, turintis dvi turbinas, kurių pagalba iš posūkių galima išvažiuoti su daugiau energijos ir galios. Automobilio viduryje pasislėpęs variklis išvysto 400 AG (298 KW) ir 660 Nm sukimo momento.

Praėjusių metų „Toyota Hilux“ sportinis automobilis, naudojo 5,0 litro V formos aštuonių cilindrų atmosferinį variklį, kuris buvo varomas aviaciniu kuru. Tačiau nuo šių metų „FIA“ išleistu reglamentu aviacinis kuras nėra galimas naudoti sportiniuose automobiliuose lenktynių metu. Būtent dėl šios priežasties, naujasis „Toyota GR DKR Hilux“ naudoja sportinį benziną, o ne aviacinį kurą: „Automobilyje yra 520 l kuro bakas, kuris yra sumontuotas galinėje automobilio dalyje, bet tai nereiškia, kad lenktynių metu mes pilamės pilną baką“, – pasakojo lenktynininkas B. Vanagas.

„MM Photo“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

„MM Photo“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

Dar vienas revoliucinis naujojo „Toyota GR DKR Hilux“ patobulinimas, kuris pakeičia ne tik automobilio stovėseną, bet ir elgseną lenktynių metu – bolido pakaba. Ankstesniuose sportiniuose automobiliuose buvo naudojama „Dual shock“ sistema – po du amortizatorius kiekvienam ratui. Naujasis bolidas galbūt primins tradicinio automobilio pakabą, kadangi yra naudojama „Mono shock“ sistema – po vieną amortizatorių kiekvienam ratui. „Automobilis yra gerokai klusnesnis, nekyla automobilio galas prie įvairių tramplynų, kaip tai būdavo su praėjusių metų bolidu. Dėl tam tikrų svorio paskirstymų ir balansų, svorio centras akivaizdžiai yra dar pažemėjęs ir tai leidžia įveikti posūkius didesniu greičiu“, – dalinosi įspūdžiais B. Vanagas.

Dakaro ralis startuoja gruodžio 31-ąją. Lenktynių nugalėtojas paaiškės sausio 15-ąją. Iš viso sportininkai turės įveikti 8549 kilometrus, iš kurių 4706 km bus įskaitiniai. Beje, pirmą kartą lenktynininkai kausis vadinamojoje „Empty Quarter“ – vienoje didžiausių dykumų pasaulyje.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų