„Setupad“ besivystančia organizacija pripažinti BC „Biržai“
Eivydo Šarkūno nuotr. | Organizatorių nuotr.
RKL partnerė internetinės reklamos agentūra „Setupad“ įsteigė 500 eurų vertės „Besivystančios organizacijos“ prizą. Lygos administracija išrinko prizo laimėtoją – juo tapo BC „Biržai“.
RKL direktorius Remigijus Kuodis teigia, kad biržiečiai apdovanojimo nusipelnė už neprilygstamą viešinimo kampanijos pažangą šį sezoną.
„Džiaugiamės visos lygos progresu. Daugybė klubų rodo iniciatyvumą ir pastangas, bet „Biržai“ šiame sezone kokybės šuoliu išsiskyrė labiausiai. Tikimės, jog laimėjimas paskatins klubą dar labiau tobulėti“, – sako R. Kuodis.
Tobulėjimui ribų nėra
Nostra.lt-RKL A divizione rungtyniaujantis „Biržų“ klubas šį sezoną žengė milžinišką žingsnį komunikacijų ir viešinimo srityje. Komanda kiekvienas sužaistas varžybas aprašo socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“, viešina nuotraukose įamžintas rungtynių akimirkas, taip pat turi internetinę svetainę – bcbirzai.lt. Malonios staigmenos laukia ir rungtynes stebinčių žiūrovų – „Biržai“ juos vaišina užkandžiais ir saldumynais.
„Biržų“ vyr. treneris Žydrūnas Kačinskas sako, kad šį patobulėjimą lėmė RKL kokybės šuolis.
„Pernai pastebėjome, kad nemažai atsiliekame nuo kitų RKL dalyvių, todėl atsiradus naujiems rėmėjams nusprendėme daugiau investuoti į viešinimą. Šiemet lyga stipriai paaugo – mes stengiamės jos nenuvilti“, – tikina Ž. Kačinskas.
Treneris atskleidžia, kad šios investicijos atsipirko su kaupu. Žinios apie „Biržų“ pasirodymus Regionų krepšinio lygoje pasiekė net užsienį.
„Internetas yra puiki viešinimo platforma – visa Lietuva dabar gali mus pamatyti ir su mumis susipažinti. Gauname labai daug padėkų iš žiūrovų, visi laimingi, kad mato mus. Netgi užsienio biržiečiai tuo džiaugiasi, skaito apie mus, stebi varžybas internete“, – pasakoja Ž. Kačinskas.
BC „Biržai“ neketina mažinti apsukų – ateityje gerbėjų lauks dar daugiau turinio.
„Norime rašyti daugiau straipsnių, plačiau aprašyti kiekvienas rungtynes. Tobulybei ribų nėra – augsime kartu su lyga, – žada „Biržų“ treneris. – Dėkojame Regionų krepšinio lygai už šį apdovanojimą.“
Siekis – edukacija apie reklamą
Šiemet su RKL pradėjusi bendradarbiauti internetinės reklamos agentūra „Setupad“ padovanos „Biržams“ 500 eurų čekį reklamos paslaugoms.
„Setupad“ direktorius Povilas Goberis teigia, kad šio konkurso tikslas – supažindinti RKL dalyvius su internetinės reklamos pasauliu.
„Siekiame, kad lygos komandos geriau suvoktų, kas yra skaitmeninė rinkodara ir kaip ja naudotis. Įsteigtas prizas – skatinimas į tai įsitraukti“, – sako P. Goberis.
Laimėtą pinigų sumą „Biržai“ galės išleisti „Setupad“ reklaminei kampanijai.
„Laimėtojai turės galimybę už laimėtą pinigų sumą susikurti reklaminę kampaniją. Jos trukmė, auditorija, regionas priklausys nuo jų pasirinkimo“, – pasakoja „Setupad“ direktorius.
„Setupad“ užsiima skaitmenine rinkodara – kuria ir diegia internetinės reklamos technologijas. Įmonė bendradarbiauja su regionine, nacionaline bei nišine žiniasklaida. Kartu su reklamos planavimo ir konsultavimo paslaugomis „Setupad“ nemokamai atlieka IT darbus, leisdama klientams sutaupyti.