„Dovaną“ gavęs F.Alonso pasijuokė iš „Ferrari“ strategijos, L.Hamiltonas prisiėmė kaltę dėl sukeltos avarijos „Ferrari“ savo sprendimą bandė pateisinti
Fernando Alonso | „Stop“ kadras
4 savaičių laukimas baigėsi – sekmadienį Belgijos „Spa“ trasoje įvyko 14-osios „Formulės 1“ sezono lenktynės.
Iš karto po starto nepavyko išvengti incidento. Britas Lewisas Hamiltonas („Mercedes“) išore bandė lenkti ispaną Fernando Alonso („Alpine“), nepaliko varžovui vietos ir jų bolidai susidūrė. L.Hamiltono bolidas pakilo į orą ir buvo pažeistas – jo lenktynės netrukus baigėsi. Tuo tarpu F.Alonso išvadino britą idiotu ir dar pamojavo jam pirštu.
L.Hamiltonui lenktynės tuo ir baigėsi, o F.Alonso tęsė kovą dėl taškų. Teisėjai nusprendė papildomai nebausti brito, kuris prisiėmė kaltę dėl avarijos.
„Prisiminus avariją, galiu pasakyti tiek, kad Fernando buvo mano „aklojoje zonoje“ ir aš jam nepalikau užtektinai vietos, todėl noriu atsiprašyti komandos. Nėra svarbu tai, ką pasakė Alonso. Man tai nelabai rūpi. Kaip jau sakiau, tai buvo mano klaida, nes aš jo nepamačiau“, - sakė L.Hamiltonas.
Pats F.Alonso po lenktynių jau neįžeidinėjo brito: „Aš tiesiog buvau nustebęs dėl to, kas nutiko. Dabar Lewisas jau pamatė incidento pakartojimą ir prisiėmė atsakomybę. Tai gražus gestas. Teisėjai nesiėmė jokių veiksmų, nes tas posūkis yra gana sudėtingas ir ten incidentai kartais pasitaiko. Aišku, kad tuo momentu, kai įvyko avarija, aš buvau įsiutęs. Kai tik galime startuoti iš pirmos ar antros eilės, vis kažkas nutinka po starto. Laimei, mano bolidas šį kartą išvengė pažeidimų ir aš galėjau tęsti lenktynes. Lewisui taip nepasisekė“.
F.Alonso manė, kad ramiai lenktynes baigs 6-as, kai jam „dovanėlę“ įteikė „Ferrari“ su monakiečiu Charlesu Leclercu. Prieš pat finišą Ch.Leclercas buvo pakviestas į boksus, kad gautų šviežesnes padangas, nuvažiuotų greičiausią ratą ir pelnytų papildomą tašką. Problema ta, kad F.Alonso tuo metu buvo atsilikęs ne taip ir daug, todėl Ch.Leclercas, grįžęs į trasą, įsivėlė į kovą su ispanu ir pagerinti rato rekordo neturėjo vilčių.
Nors Ch.Leclercas prieš finišą aplenkė F.Alonso ir finišavo 5-as, tačiau netrukus teisėjai pranešė, kad monakietis viršijo greitį boksuose, užsidirbo 5 baudos sek. ir buvo nustumtas į 6-ą vietą, tad „Ferrari“ bandymas išlošti papildomą tašką baigėsi 2 prarastais taškais.
F.Alonso apie tokią „Ferrari“ strategiją kalbėjo su šypsena veide: „Taip, aš buvau nustebęs, bet „Ferrari“ visada sugalvoja kokią keistą strategiją ir tai buvo viena iš jų“.
„Ferrari“ vadovas Mattia Binotto šį sprendimą gynė ir pareiškė nežinantis, kurioje vietoje Ch.Leclercas galėjo viršyti greitį.
„Manau, kad mes priėmėme gerą sprendimą. Reikia būti drąsiems ir siekti maksimumo. Žinojome, kad Charlesas grįš į trasą šalia Fernando, bet manėme, kad jis pasinaudos naujesnėmis padangomis ir DRS sistema bei aplenks Fernando, jei to reikės. Tai buvo teisingas sprendimas. Greičiausio rato nenuvažiavome ir turime išsiaiškinti, kodėl tai nutiko. Taip pat nesame tikri, kurioje vietoje Charlesas galėjo viršyti greitį. Gal jis likus metrui iki linijos nustojo riboti greitį ar pan. Nežinau. Tai buvo labai „slidi“ situacija.
Esame nelaimingi, nes tikėjomės geresnio rezultato. Šiandien labai greitai dilo padangos ir mes nebuvome tokie konkurencingi, kaip įprastai. Nors mūsų vietos rikiuotėje stipriai nepasikeitė, tačiau „Red Bull“ padarė didžiulį progresą ir mes jiems neprilygome. Privalome toliau sunkiai dirbti ir ieškoti atsakymų“, - sakė M.Binotto.
Ch.Leclercas po lenktynių pažymėjo, kad greičio viršijimas buvo jo kaltė, o ne komandos.
Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.