Pasibaigęs. 01-04 05:00
NBA
Kings
138
Grizzlies
133
Pasibaigęs. 01-04 16:50
LKL
Šiauliai
98
Uniclub Casino-Juventus
100
Pasibaigęs. 01-04 19:00
LKL
Neptūnas
76
Rytas
94
Pasibaigęs. 01-05 03:00
NBA
Bulls
139
Knicks
126
Pasibaigęs. 01-05 16:50
LKL
7bet-Lietkabelis
85
Žalgiris
89
Pasibaigęs. 01-05 17:00
LKL
Wolves
103
Nevėžis-Optibet
102
Pasibaigęs. 01-05 19:00
LKL
M Basket
72
CBet
83
Pasibaigęs. Vakar 01:00
NBA
Wizards
98
Pelicans
110
Pasibaigęs. Vakar 03:30
NBA
Golden State Warriors
99
Kings
129
Pasibaigęs. Šiandien 03:00
NBA
Bulls
114
Spurs
110
GYVAI. Ilgoji pertrauka
NBA
Kings
50
Heat
47
Šiandien, 20:30
Europos taurė
Breso Burgo JL
-
7bet-Lietkabelis
-
Rytoj, 02:00
NBA
Wizards
-
Rockets
-
Rytoj, 19:00
Europos taurė
Wolves
-
Trefl Sopot
-
01-09, 02:00
NBA
Pacers
-
Bulls
-
01-09, 02:00
NBA
76ers
-
Wizards
-
01-10, 20:00
Eurolyga
Žalgiris
-
Real Madrid
-
01-11, 02:30
NBA
Celtics
-
Kings
-
01-11, 03:00
NBA
Bulls
-
Wizards
-
01-11, 16:50
LKL
Neptūnas
-
7bet-Lietkabelis
-
01-11, 17:00
LKL
Šiauliai
-
M Basket
-
01-11, 19:00
LKL
CBet
-
Wolves
-
01-12, 16:50
LKL
Rytas
-
Uniclub Casino-Juventus
-
01-12, 19:00
LKL
Žalgiris
-
Nevėžis-Optibet
-
01-12, 22:30
NBA
Bulls
-
Kings
-
01-13, 01:00
NBA
Wizards
-
Thunder
-
01-14, 02:00
NBA
Wizards
-
Timberwolves
-
01-14, 19:00
Europos taurė
7bet-Lietkabelis
-
Valencia
-
01-14, 19:00
Europos taurė
Bešiktaš
-
Wolves
-
01-15, 03:00
NBA
Bulls
-
Pelicans
-
01-15, 03:00
NBA
Bucks
-
Kings
-
01-15, 20:00
Eurolyga
Žalgiris
-
Virtus Bologna
-
01-16, 03:00
NBA
Bulls
-
Hawks
-
01-16, 19:30
Europos taurė
7bet-Lietkabelis
-
Cedevita Olimpija
-
01-17, 02:00
NBA
Wizards
-
Suns
-
01-17, 05:00
NBA
Kings
-
Rockets
-
01-17, 19:45
Eurolyga
Fenerbahce
-
Žalgiris
-
01-18, 03:00
NBA
Bulls
-
Hornets
-
01-18, 16:00
KMT
Wolves
-
CBet
-
01-18, 18:30
KMT
Rytas
-
Neptūnas
-

Ką sulygina „Aurum 1006 km“ lenktynių „Ballance of Performance“ reikalavimai?

„Ignera & Bio Circle by Dynami:t“ komanda techninėje komisijoje | Egidijaus Babelio nuotr.

„Ignera & Bio Circle by Dynami:t“ komanda techninėje komisijoje | Egidijaus Babelio nuotr.

 Jau ne pirmus metus į improvizuotą trasą Palangoje išvažiuoja automobiliai, negalintys pademonstruoti pilno savo pajėgumo. Jų greitį apriboja iš tarptautinės arenos pasiskolintos „Ballance of Performance“ taisyklės. Vieniems automobiliams sumažinama galia, kitiems – padidinamas svoris ar sumažinamas degalų bakas, taip sumenkinant jų potencialą ilgų nuotolių lenktynių metu. Ar dėl to visi automobiliai tampa lygiaverčiai?

Kaip BoP pakeičia automobilį?

Visi automobiliai negali būti lygiaverčiais. Nes lėčiausias „BMW 325 Cup“ automobilis nebus greitesnis nei yra, o iki jo lygio sulėtinti „Lamborghini“ ar „Audi GT3“ automobilius būtų tiesiog kvaila. „Ballance of Performance“, arba BoP taikomi greičiausiems gamykliniams automobiliams. Organizatorius tai daro norėdamas sukurti aršesnę kovą. Kad komanda, nusipirkusi greičiausią automobilį nenurūktų nuo pat starto į priekį, o lyderiai kautųsi dėl pergalės iki pat finišo. Dėl to kai kuriems automobiliams „Aurum 1006 km“ lenktynėse taikomi papildomi apribojimai.

„Mūsų „Lamborghini“ automobiliui yra sumažinta galia. Ant dviejų oro padavimo sklendžių yra du restriktoriai, sumažinantys oro patekimo srautą. Dėl to variklis praranda apie 80-100 AG. Taip pat turime 20 kg papildomo svorio, ir iš 118 litrų degalų bako galime naudoti tik 110 litrų“, - dėl BoP atsiradusius pokyčius „Lamborghini Huracan ST EVO“ automobiliui išaiškino „Ignera & Bio Circle by Dynami:t“ komandos atstovas Rokas Steponavičius, kuris kartu su „GSR Motorsport“ servisu prižiūri komandos techniką.

Rokas Steponavičius | Egidijaus Babelio nuotr.

Rokas Steponavičius | Egidijaus Babelio nuotr.

Šiemet Palangoje važiuos net 13 GT klasės automobilių. Kiekvienam automobiliui galioja skirtingi BoP reikalavimai. Tačiau visi automobiliai lygiaverčiais toli gražu netaps.

„Galingiausia GT3 klasė turi kitokius reikalavimus. Tai homologuoti gamykliniai automobiliai, tad jiems, kiek mačiau, taikomi tokie patys reikalavimai, kaip ir Europoje vyksiančiose lenktynėse. Ir natūralu, kad jie bus greitesni nei mūsų „Lamborghini“, nes mūsų automobilis tiesiog yra paprastesnis. Jis ir neturėtų būti toks greitas. Varžysimės su tuo, ką turime“, - papildė R. Steponavičius.

„Porsche“ ar „Lamborghini“?

Organizatoriai bando sulyginti automobilius skirtingose kategorijose. GT3 klasės automobiliai lyginami jau senai. Sudėtingiausia sulyginti gausiausią „GT Open“ klasę, kurioje – net 7-ios komandos. Čia vyks „Porsche“ ir „Lamborghini“ dvikova, ir jų sulyginimas kelia daugiausiai diskusijų, nes šie automobiliai gana skirtingi, ir sukurti lenktyniauti ne tarpusavyje, o atitinkamose lenktynių serijose – „Porsche GT3 Cup“ – su kitais tokiais pat „Porsche“, o „Lamborghini Huracan Super Trofeo“ – su kitais atitinkamais modeliais.

„Lamborghini“ net ir su restriktoriais išlieka šiek tiek galingesnis už „Porsche“, tačiau pastarasis yra 20 kg lengvesnis, ir pusantro karto ekonomiškesnis, dėl ko jam degalų užpylimo zonoje teks praleisti gerokai mažiau laiko per 1006 km distanciją.

„Ignera & Bio Circle by Dynami:t“ komanda techninėje komisijoje | Egidijaus Babelio nuotr.

„Ignera & Bio Circle by Dynami:t“ komanda techninėje komisijoje | Egidijaus Babelio nuotr.

„Porsche“ turi privalumą Palangos trasoje dėl svorio pasiskirstymo, kuris leidžia greičiau išvažiuoti iš lėtų posūkių, be to, ta mašina siauresnė, o tai patogiau greičio mažinimo zonose. Na, ir žinoma, naudoja mažiau degalų. Jei lenktyniautume trasoje, kuri nėra padaryta iš kelio, būtų paprasčiau, „Lamborghini“ tikriausiai turėtų didesnį pranašumą, tačiau dabar mes turėsime pranašumą gal tik tiesiojoje. Bus labai įdomu pamatyti, kaip tempai skirsis trasoje“, - komentavo Rokas Steponavičius.

„Ignera & Bio Circle by Dynami:t“ komandos vairuotojas įvardino, kad vis tik didžiausias „Lamborghini“ trūkumas – padangos. „Aurum 1006 km“ lenktynėse visos komandos važiuoja „Hankook“ padangomis. Tam, kad visiems būtų vienodos sąlygos. Problema ta, kad „Hankook“ neturi „Lamborghini Huracan ST EVO“ modeliui reikalingo dydžio padangų. Tad teks važiuoti siauresnėmis.

Laimi ne automobiliai

Vis tik komandos dėl to nenukabina nosies. Dinamikos apribojimai ar padangos tėra tik nedidelės detalės itin sudėtingoje ilgų nuotolių lenktynių dėlionėje.

„Reikia prisiminti, kad ne viskas priklauso nuo automobilio. Juos vairuoja labai skirtingi vairuotojai, kurių tempas trasoje skiriasi labiau nei technikos pajėgumai. Be to, tai nėra sprintas, šis žaidimas – gerokai sudėtingesnis“, - užbaigė Rokas Steponavičius.

Lenktynėse pergalę lems ne vien automobiliai. Ji priklausys nuo vairuotojų, nuo pasirinktos strategijos, ir žinoma, įvykių, kurių per 1006-is lenktynių kilometrus dar nei vienais metais netrūko.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų