Stuburo ir šonkaulių lūžiai M.Siliūno planų nepakeitė
Modestas Siliūnas (Armando Knezio nuotr.) | Organizatorių nuotr.
Arūno Gelažninko mokyklos mokinys Modestas Siliūnas Breslau ralyje dalyvauja jau antrą kartą. Pirmojo karto istorija baigėsi skaudžiai, tiesiogine to žodžio prasme.
Modestas Siliūnas 10 nuotr.
„Tai mano antras kartas čia, praeitais metais, paskutiniame greičio ruože likus vos keliasdešimt kilometrų iki ralio finišo tiesiosios, turėjau stiprią avariją. Man lūžo 3 stuburo slanksteliai ir keturi šonkauliai’’. - prisimena M. Siliūnas.
Dalyvavimas ralyje motociklų kategorijoje yra bene pavojingiausias, tai ne kartą įrodė įvairios avarijos, kuriuos ne vieną sportininką privertė persigalvoti ir stabdyti savo karjerą. Prieš Modesto akis išnirusi didžiulė šaknis, greičiau rąstas sujaukė visus planus. Būtent tuo metu sportininkas žiūrėjo į kelio knygą ir nespėjo susikoncentruoti smūgiui. Kritimas, vertimasis per galvą, turėjo stiprias pasekmes.
„Kaip dabar prisimenu, kaip puikiai sekėsi Modestui, tiksliai pasirodęs naktiniame ruože priartėjo prie antrosios vietos, liko visai ne daug, tačiau čia ralis, būna visko’’. - pasakoja A. Gelažninkas.
Ralio disciplina kiekvienose varžybose sportininkams pateikia daugybę iššūkių, ne vienas išmoktas pamokas galėtų pritaikyti ir savo asmeniniame gyvenime.
„Savaitė Lenkijos ligoninėje, transportavimas į Lietuvą ir ilgi mėnesiai reabilitacijos, sunkus fizinis darbas norint atsistatyti bei tęsti pradėtą darbą, visa tai yra ir mano asmeniniame gyvenime, o tiksliau versle. Matau daugybę panašumų, kuriuos galiu pritaikyti darbe. Svarbiausia nesustoti ir nepasiduoti, tai galioje tiek sporte tiek versle, visiems sunkumams - sprendimai yra’’. - kalba Modestas ITCC įmonės direktorius.
Didžiausiame Europos ralyje po pirmos dienos ir trijų sudėtingų greičio ruožų Modestas Siliūnas sugebėjo ir vėl parodyti puikius rezultatus, šiuo metu jis penktas. Šiandien dalyvių laukia antroji diena, kuri bus panaši į pirmąją, tačiau šį kartą dalyviai ilgiausią greičio ruožą turės įveikti iš kitos pusės, beveik 200 km, iš jų 126 km greičio ruožo.
Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.