„CFMOTO Racing Team“ prieš „Fenix“ ralį spėjo prasitestuoti techniką
„CFMOTO Racing Team“ prieš „Fenix“ ralį spėjo prasitestuoti techniką | Organizatorių nuotr.
Sekmadienį Tunise startuoja savaitės trukmės ralis Saharos dykumoje, o kelios dienos prieš jį visos komandos susirinko į starto vietą tam, kad praeitų technines bei administracines komisijas ir atliktų galutinius pasiruošimus iššūkiui. „CFMOTO RACING TEAM“ komandos nariai pasakoja, kad tiek kelionė iki Italijos, iš kurios keltu kėlėsi į Tunisą, tiek visos prieš startinės procedūros praėjo sklandžiai.
„CFMOTO Racing Team“ prieš „Fenix“ ralį spėjo prasitestuoti techniką 13 nuotr.
„Kelionė iki Italijos praėjo ganėtinai komfortiškai, šį kartą pasilikome daugiau laiko sau. Jokių problemų su muitine, kaip praėjusiais metais, nekilo, tad buvome labai tuo patenkinti“, – apie kelionę į ralį pasakojo antrą kartą jame startuosiantis Antanas Kanopkinas.
Vyras pasakojo, kad pirmą pusdienį įsirenginėjo bivake bei atliko reikalingus techninius darbus keturračiams, o vėliau sekė technikos testai greta įsikūrusiame karjere bei techninės ir administracinės komisijos.
Kitas komandos lenktynininkas, Adomas Gančierius, pasakojo, kad kelionė buvo ilga, bet tuo pačiu įdomi: „Kelionėje daug laiko praleidome su komanda, o kaip žinia kelionės metu taip pat iškyla įvairiausių iššūkių. Galų gale viskas yra gerai, startui esu pasiruošęs. Gavau antrą startinį numerį, tad teks atidarinėti ralį – bus labai įdomu.“
Sportininkas sakė, kad priešakyje laukia daug iššūkių, bet tuo pačiu turi ir daug noro pasiekti finišą.
Techikos testai ir pirmieji gedimai
Vos atvykę į Tunisą lenktynininkai suskubo išbandyti savo techniką, kuriai paskutinėmis akimirkomis prieš ralį buvo atlikti tam tikri patobulinimai: sumontuoti nauji amortizatoriai bei pakeisti kai kurie variklio komponentai, leidę padidinti jo galią. Prieš startą komandos nariai neslėpė, kad apie šių patobulinimų patikimumą jie žinių daug neturi, mat kai kurios dalys yra atsiųstos tiesiai iš gamintojo vardan jų išbandymo ekstremaliomis sąlygomis.
„Žvyro karjere darėme testus ir jų metu iškilo techninių problemų, dėl kurių labai džiaugiamės. Labai gerai, kad tai įvyko per testus ir mums patiems pavyko išspręsti, taip pat tinkamai sureguliavome amortizatorius“, – pasakojo A. Kanopkinas.
Sportininkas džiaugėsi, kad visi patobulinimai veikia būtent taip, kaip ir tikėjosi, o variklis jaučiasi gerokai dinamiškesnis. Pasak A. Kanopkino, dabar liko išsiaiškinti ar visi šie pakeitimai gerai veiks ne tik trumpoje, bet ir ilgoje distancijoje.
Šeštadienį sportininkai sėkmingai praėjo techninę komisiją ir dabar visa komanda ruošiasi sudėtingai ralio savaitei. „Fenix“ ralis startuoja sekmadienį, per kurį dalyviai turės įveikti daugiau nei šimta sportinių kilometrų. Viso, per septynias dienas, sportininkų laukia beveik pusantro tūkstančio greičio ruožo kilometrų ir virš 800 pervažiavimo kilometrų.
Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.