Pasibaigęs. 01-15 20:00
Eurolyga
Žalgiris
77
Virtus Bologna
68
Pasibaigęs. 01-16 03:00
NBA
Bulls
94
Hawks
110
Pasibaigęs. 01-16 19:30
Europos taurė
7bet-Lietkabelis
78
Cedevita Olimpija
88
Pasibaigęs. 01-17 02:00
NBA
Wizards
123
Suns
130
Pasibaigęs. 01-17 05:00
NBA
Kings
132
Rockets
127
Pasibaigęs. 01-17 19:45
Eurolyga
Fenerbahce
98
Žalgiris
86
Pasibaigęs. Vakar 03:00
NBA
Bulls
123
Hornets
125
Pasibaigęs. Vakar 16:00
KMT
Wolves
85
CBet
72
Pasibaigęs. Vakar 18:30
KMT
Rytas
77
Neptūnas
92
Pasibaigęs. Šiandien 03:30
NBA
Golden State Warriors
122
Wizards
114
Šiandien, 17:00
KMT
7bet-Lietkabelis
-
Nevėžis-Optibet
-
Rytoj, 04:00
NBA
Trail Blazers
-
Bulls
-
Rytoj, 04:00
NBA
Kings
-
Wizards
-
Rytoj, 19:00
KMT
Žalgiris
-
Šiauliai
-
01-21, 05:30
NBA
Clippers
-
Bulls
-
01-21, 20:30
Europos taurė
Hamburg
-
7bet-Lietkabelis
-
01-21, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Liverpool
-
Lille
-
01-21, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Bologna
-
Borussia
-
01-21, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Benfica
-
Barcelona
-
01-21, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Atletico
-
Bayer
-
01-22, 05:30
NBA
Lakers
-
Wizards
-
01-22, 19:00
Europos taurė
Wolves
-
Gran Canaria
-
01-22, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Feyenoord
-
Bayern
-
01-22, 22:00
UEFA Čempionų lyga
PSG
-
Manchester City
-
01-22, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Sparta
-
Inter
-
01-22, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Arsenal
-
Dinamo
-
01-23, 05:00
NBA
Kings
-
Golden State Warriors
-
01-23, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
-
Žalgiris
-
01-24, 04:00
NBA
Nuggets
-
Kings
-
01-24, 05:00
NBA
Golden State Warriors
-
Bulls
-
01-24, 05:30
NBA
Clippers
-
Wizards
-
01-25, 16:50
LKL
Neptūnas
-
Šiauliai
-
01-25, 17:00
LKL
Rytas
-
CBet
-
01-25, 19:00
LKL
Wolves
-
7bet-Lietkabelis
-
01-26, 02:30
NBA
Knicks
-
Kings
-
01-26, 03:00
NBA
Bulls
-
76ers
-
01-26, 04:00
NBA
Suns
-
Wizards
-
01-26, 16:00
LKL
M Basket
-
Žalgiris
-
01-26, 19:00
LKL
Uniclub Casino-Juventus
-
Nevėžis-Optibet
-
01-28, 02:30
NBA
Nets
-
Kings
-

Penktajame K.Raišio „Monte Carlo Historique“ ralyje laukia nauji iššūkiai

Komandos nuotr. | Organizatorių nuotr.

Komandos nuotr. | Organizatorių nuotr.

 Karolis Raišys jau penktąjį kartą startavo prestižiniame „Monta Carlo Historique“ ralyje, tačiau iššūkių labiausiai patyrusiam klasikinių ralių asui Lietuvoje bus ne mažiau nei pirmaisiais metais. Jis pirmą kartą startavo iš Milano, taip pat šiemet „Jaguar MKII“ automobiliu važiuojančio ekipažo seniausių modelių klasėje laukia kaip niekada stipri konkurencija.

Kaip senais gerais laikais

Monte Karlo ralis – vienos seniausių ir labiausiai prestižinių lenktynių pasaulyje. Ralio sezonas Prancūzijos Alpėse pradedamas nuo pat 1911 metų. 1998-aisiais praėjus savaitei po Pasaulio čempionato etapo pradėtos rengti „Monte Carlo Historique“ istorinių automobilių lenktynės, kuriose gali dalyvauti tik originaliame ralyje iki 1982-ųjų važiavę automobilių modeliai. Stengiamasi išlaikyti ir istorinį formatą: dalyviai startuoja ne Monte Karle, o skirtinguose Europos miestuose, ir sudėtingais kalnų keliais be poilsio važiuoja šimtus kilometrų iki greičio ruožų starto.

Karolis Raišys, anksčiau startuodavęs iš Bad Homburgo Vokietijoje šiemet savo pasirodymą su „Jaguar MKII“ sausio 27-osios dienos vakare pradėjo iš Milano. Lietuviai per naktį kalnų keliais be poilsio turės pasiekti Monako apylinkes ir ten pradės greičio ruožus.

Komandos nuotr. | Organizatorių nuotr.

Komandos nuotr. | Organizatorių nuotr.

Per keturias dienas visi dalyviai turės įveikti 2000 km ilgio trasą, iš kurių 400 greičio ruožais. Istorinių automobilių ralyje greičio ruožai važiuojami tiksliam laikui. Organizatoriai yra nustatę vidutinį greitį, kuriuo sportininkas turi įveikti vieną ar kitą atkarpą, ir šie turi greičio ruožus pravažiuoti sekundžių tikslumu.

Nenuspėjamas ralis

„Monte Karlo ralis yra ypatingas savo specifika. Jis vyksta sausį, kalnuose, tad niekada nežinai, kas tavęs laukia. Greičio ruožo pradžioje asfaltas gali būti sausas, gali šviesti saulė, o jį įpusėjus, pakilus į kalną ar pervažiavus į kitą kalno pusę gali pasitikti plikledis ir sniegas“, - aiškino K. Raišys.

Kalnų keliai – siauri, akli ir pavojingi. Sąlygos kintančios. Jie iš vairuotojų reikalauja itin didelio meistriškumo. Organizatoriai parenka tokius vidutinius greičius, kad dažnu atveju iš senų automobilių tenka išspausti viską. Vis tik prieš savaitę vykusiame WRC etape oras buvo gana šiltas, o trasos buvo pakankamai sausos. Jeigu tokios pat sąlygos laikysis ir šį savaitgalį, „Monte Carlo Historique“ ralio dalyviams važiuoti nebus sunku.

Su „Jaguar“ naujesnių varžovų nebijo

Vis tik dėl to iššūkių nesumažės. Šiemet seniausių automobilių kategorijoje, kurioje važiuoja Karolio ir Ovidijaus ekipažas, atsirado naujesnių mašinų. Organizatoriai leido varžybose startuoti naujesniais automobiliais, pačių seniausių modelių klases sujungė. Vis tik Karolis nelinkęs pasiduoti. Paskutinės dvi Monte Karlo lenktynės su „Jaguar“ jam buvo itin sėkmingos. XK150 modeliu jis 2019-aisiais ir 2020-ais nugalėjo seniausių automobilių klasėse ir bendroje įskaitoje užėmė 4-ą bei 9-tą pozicijas. Tai itin aukštas pasiekimas.

„Jaguar“ man tiesiog prilipo, dėl to nedvejodamas vėl pasirinkau šios markės automobilį“, - sakė K. Raišys.

Komandos nuotr. | Organizatorių nuotr.

Komandos nuotr. | Organizatorių nuotr.

Jis važiuoja 1961-ųjų metų „Jaguar MKII“ modeliu su 3,8 litro varikliu. Savo laiku tai buvo greičiausias sedanas pasaulyje. Ir jo gebėjimas 100 km/val greitį pasiekti per 8 sekundes įspūdingas net ir šiandien.

Į trasas išvažiavę lietuviai neapsikrovė prognozėmis ar išsikeltais tikslais. Tai per daug sudėtingos ir permainingos varžybos, kad galėtum ką nors planuoti. Didesnė tikimybė prisikalbėti. „Jaguar“ ekipažas tiesiog stengsis trasoje visus darbus atlikti kaip gali geriausiai.

Paskui Karolį – dar vienas lietuvių ekipažas

Tuo pačiu pasidžiaugė, kad šalia startuos ir kitas lietuvių ekipažas. Tadas Vitkevičius ir Vėjūnas Toleikis legendines trasas šturmuos 1968-ųjų metų gamybos „Zaporožečiu“. Jie startuos naujoje „Classique“ įskaitoje, kurioje galima važiuoti su įvairesnėmis transporto priemonėmis. „Monte Carlo Classique“ įskaitos dalyvių greičio ruožų įveikimo laikas nėra fiksuojamas, jie važiuoja kitu maršrutu, tačiau dalis jo sutaps su sportininkų greičio ruožais, kuriais važiuos ir Karolis Raišys.

„Džiaugiuosi, kad sulaukėme kolegų iš Lietuvos. Visada norėjau parodyti magišką klasikinių automobilių ralio dvasią ir ja užkrėsti daugiau tautiečių. Džiugu, kad Alpėse matysiu dar vieną lietuvišką vėliavą ir tikiuosi, kad ateityje jų tik daugės“, - sakė tituluočiausias klasikinių automobilių ralių lenktynininkas Lietuvoje.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų