S.Viazovičius atskleidė, kada tarp MAZ ir KAMAZ komandų perbėgo juoda katė
Dmitrijus Sotnikovas | Scanpix nuotr.
Dakaro ralyje jau šeštus metus iš eilės sunkvežimių klasėje triumfavo „Kamaz“ komanda. Šiemet rusų dominavimas buvo dar ryškesnis nei iki tol. „Kamaz“ užėmė keturias pirmąsias vietas, o 5-as likęs olandas Janusas van Kasterenas su „Iveco“ čempionui rusui Dmitrijui Sotnikovui pralaimėjo net 3 val. 8 min. 30 sek.
Dėl įvestų sankcijų Baltarusijos režimui šį Dakarą praleido MAZ ekipa, kuri pastaraisiais metais sugebėdavo kiek garbingiau pasipriešinti favoritams. MAZ lyderis Sergejus Viazovičius, kalbėdamas su „av.by“, atskleidė, kodėl prieš keletą metų jų santykiai su „Kamaz“ komanda gerokai suprastėjo.
„2018 m. Antonas Šibalovas Dakare mus ištraukė ir mes tada nepraradome antros vietos, tačiau Antonas kažkodėl negalėjo startuoti kitame Dakare. Turėjome konfliktą su „Kamaz“ lenktynėse Turkmėnistane. Mardejevas tada apsiskaičiavo, prisipylė per mažai degalų, kurie jam baigėsi iš karto po greičio ruožo finišo. Dėl to Mardejevas 18 minučių pavėlavo į pervažiavimą, už ką teisėjai turėjo kitą dieną jam skirti baudą, tačiau to kažkodėl nepadarė. Mes teisėjams tada priminėme, kad jie pažeidė taisykles ir „Kamaz“ paskutiniame etape gavo tas 18 baudos minučių. Tik tada jie jau šiaip ar taip nebeturėjo vilčių laimėti lenktynių, net jei būtų pakeitę taktiką. Jiems tada pasirodė, kad mes čia tyčia kaišiojame pagalius į ratus. Nuo tada mūsų santykiai suprastėjo. 2019 m. lenktynėse prieš finišą apsivertėme, lenkdami Mardejevą. Tada rusai sustojo ir paklausė, ar mums viskas gerai, tačiau nesutiko atversti mūsų sunkvežimio. Tiesą pasakius, jei būčiau Mardejevo vietoje, tai po Turkmėnistano ralio ir aš būčiau taip pat pasielgęs. Ralyje kartais reikia priimti sunkius sprendimus. Iš žmogiškos pusės palikti varžovus nelaimėje yra negražu, bet, kita vertus, konkurento nesėkmė yra tavo šansas pakilti aukštyn“, - sakė S.Viazovičius.
„Kamaz“ šiemet taip triuškino visus varžovus, kad sulaukė kaltinimų sukčiavimu. Pasirodė pranešimai, kad rusai neva turi papildomos informacijos ir iš anksto žino, kur bus paslėpti kelio taškai. S.Viazovičius mano, kad tokie kaltinimai pagrindo neturi.
„Jei jie iš anksto žinotų visą maršrutą, tai pirmas startavęs sunkvežimis neklaidžiotų, o taip ir nuvažiuotų iki pirmos vietos. Dabar visi „Kamaz“ sunkvežimiai startuodavo vienas po kito minutės intervalais. Jie pavydavo vieni kitus ir tada taip kartu atvažiuodavo iki finišo. Tokios lenktynės iš žiūrovo pusės yra visiškai neįdomios. Reikėtų bent jau padidinti intervalus tarp jų iki 3 minučių, kad atsirastų kažkokia intriga. „Kamaz“ komandoje negali net jokių avarijų būti, nes jie važiuoja atsipalaidavę ir net nekovoja tarpusavyje“, - pridėjo baltarusis.
Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.