„Omnitel“ 1000 km lenktynėse pergalę iškovojo „Oktanas Racing“ komanda
Oktanas Racing | automanas.lt nuotr.
„Omnitel“ 1000 km lenktynėse pirmąją vietą iškovojo „Oktanas Racing“ ekipa. Likus pusei rato iki lenktynių finišo, „Oktanas Racing“ komandos „Porsche“ bolidui baigėsi kuras. Antroje vietoje likę „JR Motorsports“ komandos atstovai sugebėjo skirtumą sumažinti iki vieno rato, tačiau „Oktanas Racing“ bolidas didvyriškai baigė lenktynes ir laimėjo.
Paskutinės lenktynių valandos buvo pakankamai tolygios ir nuspėjamos. Visos komandos važiavo stabiliai, tempo stipriai nedidino ir laukė, kol lenktynių lyderis kirs magiškąją 1000 kilometrų ribą.
Iš pirmosios startinės pozicijos lenktynes pradėjusi „BOD-Bauer Racing“ ekipa su „Aquila CR1“ bolidu su techninėmis problemomis susidūrė jau lenktynių pradžioje. Kaip paaiškėjo vėliau, netikėtai dingo bolido stabdžiai, staigiai krito kuro slėgis.
Šiai komandai susidūrus su problemomis, į lyderio poziciją išsiveržė „15 min-General Financing“ komandos ekipažas. Už jo rikiavosi „JR Motorsport“ bei „Oktanas Racing“ komandų ekipažai.
Nuo lenktynių pradžios praėjus vos 25-iems ratams, daugelis komandų jau buvo susidūrusios su techniniais gedimais. Dūmais apsipylė „Skubos“ ruoštas „Renault Clio Cup“. Kurį laiką techninio aptarnavimo zonoje stovėjo ir Lietuvos BMW klubo, „Alfa Romeo“ klubo, „Volunta Sport“ bei „HFK Motorsports“ komandų bolidai. Tuo tarpu Geros Dovanos komandos ekipažas patyrė pavarų dėžės problemų, kuri, švelniai tariant, subyrėjo ketvirtame rate.
Praėjus dvejoms valandoms nuo lenktynių starto, didelių siurprizų nepateikė nė viena komanda. Lyderiai išliko tie patys – „15min-General Financing“ komanda su „Porsche 911“.
Itin stabilų tempą rodė ir svečiai: „JR Motorsports“ komanda su „BMW Shilouette“ vis dar važiavo antroje vietoje. Trečioje pozicijoje vis dar išliko „Oktanas Racing“ ekipa, o ketvirtoje vietoje važiavo Roberto Kupčiko pilotuojamas „Honda "Civic Type R“.
Tuo tarpu į trasą sugrįžęs „BOD-Bauer Racing“ komandos ekipažas praėjus dviejoms valandoms nuo lenktynių starto nuo lyderių atsiliko jau 48 ratais.
Tuo tarpu su techniniais gedimais susidūrė RIMO komanda, lenktynėse naudojusi BMW 330D bolidą. Komanda patyrė smūgį bei pažeidė automobilio radiatorių. Tuo tarpu tik iš boksų išvažiavusi „Mojo Lounge“ su „BMW 135i“ po keletos ratų dėl elektronikos problemų apskritai pasitraukė iš lenktynių.
Šiek tiek vėliau lyderių „15 min- General Financing“ komandos ekipažas pasuko į boksus pasikeisti vairuotojų, tačiau iš boksų komandos bolidas taip ir nebeišvažiavo. Kaip paaiškėjo vėliau, kilo problemų su bolido varikliu. Lyderiais tapo „JR Motorsports“ ekipa.
Netekus dviejų potencialių lenktynių nugalėtojų, aistros trasoje ir toliau nerimo. Kova vyko ne tik dėl užimamų ar norimų išlaikyti pozicijų, bet ir dėl sekundžių.
Lyderiams 17 val. 40 min. įveikus 200 distancijos ratų ir būsimajam lenktynių laimėtojui iki išganingojo finišo likus 134 ratams, pirmaujančio penketuko pozicijos išliko beveik nepakitusios ištisus 70 ratų. Žinoma, išskyrus tuos atvejus, kai komandos keitėsi vairuotojais ar buvo užsukusios į degalinę papildyti kuro atsargų.
Po 200 ratų lyderių estafetę pavyko išlaikyti „BMW Silhouette“ vairuojantiems Belgijos „RESpublika by JR Motorsport“ komandos sportininkams.
Ir antroji pozicija nepakito, nes jos niekam kol kas neužleido „Oktanas Racing“ sportininkai iš Pietų Afrikos Respublikos. Tiesa, jie nuo lyderių belgų peržengdami 200 ratų barjerą jau atsiliko 4 ratais: šis atsilikimas susidarė dėl to, kad pastaroji ekipa ties 200 ratų atžyma bvo sustojusi pasikeisti lenktynininkų.
Trečiąją poziciją ties šia atžyma išlaikė ir pernai vykusių „Omnitel“ 1000 km lenktynių laimėtojai - „Torlina – Martin Sport“, kurios lenktynininkai pilotuoja tą patį „Honda Civic Type-R“ automobilį ir kurie nuo lyderių tuomet atsiliko 7 ratais, o į ketvirtąją nukrito dar vienas Belgijos sportininkų ekipažas - „Bar Bar‘a Saitas Racing team by Qvick Motors“ komanda (+ 7 ratai).
Penktąją - šeštąją pozicijas dalijosi „ElektroBig-Žaibelis“ lenktynininkai, vairuojantys „Honda Integra Type-R“ ir „Artas Racing“ su itin greitu „Lexus IS-F“. Abi šias komandas nuo lyderių tuomet skyrė 11 ratų deficitas.
Iki lenktynių pabaigos likus mažiau negu 60 ratų, lyderių lentelė beveik nepasikeitė. Į pirmąją poziciją pakilo „Oktanas Racing“ ekipa, aplenkusi iki tol pirmavusį „JR Motorsports“ komandos ekipažą su BMW. Trečioje vietoje žengė „Artas Racing“ komanda su „Lexus IS-F“.
Deja, bet dėl techninių kliūčių iš kovos pasitraukė praėjusių metų nugalėtojas: „Trolina –Martin“ komandos ekipažas su Robertu Kupčiku priešakyje. Be to, „BOD-Bauer“ komanda susitaikė su mintimi, jog nelaimės šių metų 1000 kilometrų lenktynių, nusprendė sumušti trasos rekordą. Ramūnas Čapkauskas 141 ratą įveikė per rekordinį - 1 min.17.544 sek. laiką.
Iš kovos pasitraukė Varovo komanda su „Škoda Fabia“, „Volunta Sport“ su BMW M3 bei Dovilas Čiūtelė su „VAZ 2105“. Vis dėlto, Čiūtelės „žiguliukas“ buvo stebuklingai sutaisytas ir tęsė savo spurtą 1000 kilometrų lenktynėse. Čiūtelė pateko į pirmąjį dvidešimtuką. Tuo tarpu lenktynių favoritė „BOD-Bauer Racing“ komanda liko tik 30-toje vietoje.
Lenktynių rezultatai:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
„Omnitel“ 1000 km lenktynės 84 nuotr.
Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.